Szedd össze magad

életmódváltás, főzés, életokosságok

Friss topikok

  • Csillaggyermek: Kajába nem látom úgy, hogy nagyon menekülnél. Legfeljebb az elkészítésükbe ezeknek a roppant finom... (2013.01.21. 19:17) jan. 20.
  • Csillaggyermek: Nekem új jelmondatom van, ami segít: "when in doubt, work out". Így bármikor ha felmerül benne a k... (2013.01.16. 08:33) jan. 15.
  • Csillaggyermek: Hol marad a mozgás? Újrakezdésnek 20 perc minimum! (2013.01.15. 08:05) jan. 14.
  • Csillaggyermek: @Monifa: Általában minden hétköznap nézlek, most sok munka miatt maradtam el. Nekem rendben van a ... (2013.01.09. 11:14) jan. 6.
  • Monifa: Ez egy jó kérdés :) A jutalom az lenne a legjobb, ha megszeretném, és kívánnám is azt, hogy minde... (2012.12.14. 09:58) dec. 13.

Címkék

jan. 31.

2013.01.31. 21:04

szerző: Monifa

- 65 g magvas zsemle (~180), 17,5 g ömlesztett sajt (32,38), 42 g paprika – fehér, kaliforniai (8,4)

220,78 kcal

- 1 vas pezsgőtabletta

8,5 kcal

- 1 kókuszos kávé

150 kcal

- 2 kanál kávés desszertkrém

~100 kcal

- ½ kicsi fasírt

~100 kcal

- 1 magvas zsemle

~180 kcal

- 1 tortilla

296,69 kcal

Össz.: 1055,97 kcal, plusz benyomtam még fél Twixet, meg pár kocka étcsokis Bocit (hülye hormonok) à kb. 1500 kcal

 

Tortilla

39 g tortilla lap (141,57)
30 g joghurt (19,5)
9 g trappista sajt (33,33)
39 g paradicsom (8,58)
20 g vöröshagyma (7,8)
23 g uborka (2,53)
3 g fokhagyma (3,9)
30 g konzerv kukorica (30,9)
3 g póréhagyma (1,08)
17 g kaliforniai paprika (3,4)
15 g főtt-füstölt császárszalonna (44,1)
oregánó, só

"KÉRJÜK, AMIRE SZÜKSÉGÜNK VAN

Egyik este egyedül voltam, fáradtan és kimerülten. Sokat utaztam akkoriban, gyakran voltam távol barátaimtól és családomtól. Aznap estére hazajöttem, de mintha észre sem vette volna senki. Az emberek már hozzászoktak, hogy nem vagyok ott.

Késő éjszaka volt, és én vitatkozni kezdtem Istennel:

„Keményen dolgozom. Magányos vagyok. Tudnom kell, hogy van-e valaki, akinek fontos vagyok! Azt mondtad, szóljak, ha szükségem van valamire. Hát most, ma éjszaka, különösen szükségem van egy férfi jelenlétére. Kellene egy barát, akiben bízhatom, aki úgy törődik velem – nem szexuálisan – hogy nem használ ki. Szeretném, ha a karjában tartana valaki. Hol ez az ember?”

Lefeküdtem a díványra és behunytam a szemem. Csak arra voltam képes, hogy elengedjem magam. Pár perccel később megszólalt a telefon. Egy régi kollégám volt, akivel később is tartottam a barátságot. „Szia kölyök! – mondta. – Fáradt a hangod. Hátha szükséged van valakire. Maradj ott, ahol vagy. Átugrom hozzád, és megdörzsölöm a tappancsaidat. Szerintem pont ez kell most neked.”

Fél órával később kopogott. Hozott egy kis üvegcse olajat, gyengéden megmasszírozta a talpamat, elmondta, hogy sokat gondol rám, búcsúzóul megölelt és elment.

Elmosolyodtam. Pontosan azt kaptam, amit kértem.

Istenben mindig meg lehet bízni.

Ma észreveszem, hogy Isten törődik azzal, hogy mire van szükségem, különösen akkor; ha én is ezt teszem."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://monifa.blog.hu/api/trackback/id/tr635054365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása